Radiohead?

Jag har alltid ogillat bandet Kent. Kent är Sveriges svar på Radiohead. Bandet för alla amatörer. Jag gick dock förbi en skivbutik för två dagar sedan, och jag kan inte riktigt släppa den syn jag såg. Bandet för alla amatörer firar tydligen en karriär, således har de gett ut en samlingsbox. Omslaget var dock totalt briljant. En Beretta 92F som avlossas. Inget annat omslag signalerar mer "Fan, det är skitsvårt att bo i innerstan, sälja sin själ och tjäna ett par sköna miljoner per år" än just det. Bandet för amatörer gör dålig musik, men att vara bitter när det går bra, det kan dem. Lika bra att dra ett streck över hatet. All heder till det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0