Har ni ingen korrekturläsare som kollar skiten ni ger ut?!

Sådär. Morgon igen. Fyra timmar av kvalitativ sömn. Men förtrösta ej, jag är pigg som en lärka. Vad har jag då tänkt på under natten? Tevje Mjölkutköraren givetvis! Jag funderar mycket och länge. Länge och mycket. Sedan glömmer jag att jag ens funderat på det. Runt 0500 och 0515 skrev jag en liten dikt; "En flytande by, lite som bly. Pigg som en lärka, mitt hjärta det värka." Jag är dock ingen större beundrare av just den dikten, då jag anser att den mest verkar totalt värdelös. 

Har jag någon gång berätta för er om mina sk. hobbys? Det tror jag närmare bestämt inte. Jag gillar mat, böcker, långa promenader, ett parti boule om hösten samt ett bra vin. Det kanske inte låter mycket för världen men jag anser att det känns bra. Nu var detta förvisso inte mina hobbys, utan mer en kontaktannons. 


Nu går vi till jobbet. Nås på mobilen vid 20.00, inte under dagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0