Fredag

Mina fredagar är ett kapitel för sig. Oftast jobbar jag med mitt konceptalbum, och således spelar jag in lite sköna slingor med en oboe eller bygger en ljudvägg av valljud. Den skivan kommer bli stor på klubbarna i Berlin! Senare får jag oftast för mig att dricka ett par flaskor vin, eller något ur Grey Goose sortiment. När jag väl samlat mod går jag ut på stan. Jag spatserar oftast runt och pekar med hela handen på olika hus. När jag gör det yttrar jag samtidigt "Här bodde jag som grabb", sedan går jag vidare. Detta är mycket förvirrande för mina vänner, då jag inte alls bodde här som barn.
I afton är det inget undantag, vi gör det igen. Lite som Harry Palmer.



Just det, tänk på att alltid matcha Borrelli med skrumplever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0